Sunday, June 15, 2008

琳琳生日快樂(相後補)

今日既行程可以話係PERFECT!!


首先下午2點約了我個friend "中國舞"去TST睇SEX AND THE CITY....


可以講係一套absolutely 岩幾個女仔去睇既movie......


因為入面好多靚衫, 特別係婚紗...."VERA WANG 果件真係好掂"


佢地既日常生活...完全係講緊女仔既夢想......


所以我覺得入去睇呢套戲既男士....應該只係為左D sex scene 架姐....


套戲我覺得唔錯BOR.....都係有笑有淚........and有message 帶出來........


ending 亦都係大團圓........對呢排比較down既我來講...睇完真係C 服少少...


睇完戲...我地就去左今日第二重要既任務...就係去TOYSRUS 買禮物....


我地最後都如之前所決定...買了一部 MY MELODY 既三輪單車俾契女做birthday present.....(唔係我特登話要買MELODY 架...係我個friend 話契女鐘意MY MELODY 架咋.....無計.....)


買完之後...仲有時間去大家樂食個 TEA...


第一重要既任務呢???? 咁更係去我個friend 套同契女慶祝生日啦....


個party 好simple..都係同d 屋企人吹下蠟燭, 切下cake..送下禮物.....食下飯咁....but 已經very happy...


最開心就of course 係契女..........d 禮物多到真係...........


我都玩到好開心...因為佢地屋企人好funny又成日搞gag咁...講緊係D 長輩........


我都無諗過去契女生日PA...會有酒飲........D 長輩先係整左個有GIN 酒既fruit punch.....見到我地飲得........就對枝sake出來.........嘩........咁高興??? 飲呀~~~~~


走既時候, 我地同契女一家一齊落樓....因為太多禮物既關係....契女阿媽無手拖住個女............所以就叫我or "中國舞"拖住佢...我地一齊俾隻手佢揀...........佢望左一陣......最後of course 揀左我個隻啦...........(如果唔係揀我, 唔就旨意我係度寫出黎)


我地好開心咁拖住入lift, 拖住落到街....契女阿媽同契女講 "好喇, 拖番mommy 啦...同契媽講byebye 啦"


契女就好乖咁依然拖住我隻手....同佢阿媽講"byebye~~~~~~~~~~"


哈哈哈哈哈哈.............真係開心死我lu................真係抵錫lu..........

No comments: