Friday, June 13, 2008

刷新紀錄

我諗我尋日真係腸抽筋抽到好疲...

我諗D 果枝止痛針真係好有效..

如果唔係..........................


我無理由可以由6:30PM 一直訓...訓下醒一醒再番訓.....REPEAT 又REPEAT 咁訓到今朝既8:30AM....足足訓左十幾粒.........刷新我訓得最金既紀錄.......連夜晚果餐都無食....

好勁!!!!!

到今朝醒左起身番工時....可能因為真係訓得太多...加上天色又昏暗.....硬係覺得自己好似訓過頭....已經遲大到咁FEEL..........

行出街...明明街頭碰見的人和物, 同平時都差不多....但總覺得好似有D唔同咁.........

好有趣既感覺............

No comments: