Friday, June 6, 2008

即日來回廣州之旅

Yesterday公司有D好 urgent 既 proposal 要俾個客, 所以我又"好好彩" 咁被委以重任做 PIZZA DELIVERY 呢個工作.....但係今次個客o係.........廣州.......


朝早開turbo 準備好15 本既proposal, 11點幾就好似番鄉下咁拖住個mini trolley 打的去火車站..


上到車, 12點30 好準時就開始出發!! 我搭既呢架係終點站去肇慶既 made in china 火車..所以係有 d 簡陋...不過都 ok 啦...



N 年茅搭過火車上廣州...咁難得......所以就好勇敢咁試下火車上面既便當...



入面有油雞, 菜, 火腿同煎蛋角...都 ok 喎....仲有個例湯茅影到...都唔錯...



平安到步, 即刻打的去個客到....o係的士影出街外......隔離線好塞車wor....


順利送左 d pizza 俾個客後, 就即刻又打的番車站, 希望可以搭早一班車番香港....


個天都幫我....俾我o趕到呢班開3點35分既火車, 仲要係香港九廣通既新款車...有兩層架.....好勁!!!



我坐係下面個層....我第一個落到去, 所以可以影到呢張相....



仲有電視睇添...



總括而言, 呢個即日trip 係好 rush, 個感覺就好似自己其實茅去過廣州, 只係搭左個火車而已.....哈哈.....


不過唔洗因為咁, 而再俾多個機會我....留香俾下位啦.....多哂~~~

No comments: