Monday, June 9, 2008

對, 我錯了.....

如果廣告成日都話"打波先黎落雨, 連個天都唔鐘意我"


咁我就會係"長假期先黎心傷, 連個天都想玩我"


呢個世界上無野比家人誤解,唔明白自己後,and then 被定為無情既忤逆女呢個罪名更難受...


我做既都只係為屋企長遠好.....短線既佢只會覺得我冷血無情....


如果我真係可以做一個咁既女............可能會好過D...........


對於佢, 我係心恨手辣.........然而.....對於我.....只係覺得心灰意冷.............


原來為屋企付出, 著緊是錯的..........................


原來當我真係關心佢地時是錯的.........


原來我既長大及改變都是錯的..........


錯哂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


同母親吵架, 被曲解AND定罪後...仲要被警告不要在父親面前表露出來才是對的...


贊成家人不為自己打算, 想買便要買才是對的....


如家人有金錢上的需要, 不出手幫助, 任由他們只係解決才是對的........


對, 我錯了.....



No comments: