Monday, June 2, 2008

死撐

星期五一朝早就要OT…7點30就番到公司準備d powerpoint 既printout….print & bind 好哂後....就要係8點45前送到皇室佬既client office…我呢d 熟手技工…8點30就送到…仲有成半個鐘..就梗係去嘆個早餐先返工啦

就o係皇室佬入面既freshness burger 度叫左個早餐set, 有salad, 包, 腸, 蛋同一杯熱古古力..






雖然個早餐就煮得慢左d, overall d 野食係ok 的, 但係問題就係出現o係度蛋度…


我係要炒蛋的, 黎到時, 我望左隻蛋一陣, 我唔覺得佢似炒蛋, 但更加唔係太陽蛋…咁佢夠景係乜蛋呢?

我就問果個waiter, “我好似係要炒蛋的, 但依家隻蛋好似唔係好似炒蛋, 你睇, 隻蛋好多白色位喎”
Waiter “唔好意思, 我可能個cook 發隻蛋發得唔係幾好, 所以會咁”

其實我心裡有數, 實情應該係個cook 唔記得左我係要炒蛋, 整整下知錯左就攪爛個蛋黃就算…

其實我就唔係好介意的..因為我係蛋怪, 用咩方式整既蛋, 我都like…我只係覺得個waiter 俾果個excuse 真係太excuse me 喇….明明隻蛋就係發都無發過既狀態, 佢都可以講話係發得唔夠好…只係一隻蛋only…唔洗咁都要死撐下嘛…唉…真係………

No comments: